10 març de 2022 a les 9:28
La competició, que tindrà lloc al Pavelló Germans Margall entre les 9h i les 18h, aplegarà esportistes de les demarcacions de Barcelona i Lleida. També participaran al torneig 14 membres del Club Twirling Malgrat, que és la primera vegada que competeixen
Aida Rodrigo, directora tècnica del Club Twirling Malgrat, ha detallat que les esportistes competiran de manera individual, en parelles i en conjunts. "La competició sumarà un rànquing per la final nacional que se celebrarà a Vidreres i d'on sortirà el club guanyador de la lliga interclubs", afegeix Rodrigo.
14 esportistes del Club Twirling Malgrat competiran per primera vegada en un torneig. Rodrigo assegura que estan molt preparades i creu que "els anirà molt bé". "Entrenem moltes hores, amb constància", diu la directora tècnica del club.
El Torneig de Twirling, que tindrà lloc al Pavelló Germans Margall, començarà aquest diumenge a les 9h i s'allargarà fins les 18h.