Resuming podcast

18 novembre de 2013 a les 13:56

Més de 500 alumnes celebren el Dia de la Música amb la Contrapunt

Compartir
Alumnes de les escoles Marià Cubí i Soler, Col·legi Vedruna, Col·legi de Sant Pere Chanel i Escoles Fonlladosa han assistit avui, en sessions de matí i tarda, al concert que l'Aula de Música Contrapunt ha ofert per celebrar la diada de Santa Cecília. La festivitat de la patrona de la música és divendres, però per motius d'agenda, la Regidoria d'Educació i Contrapunt l'han programat per avui dilluns. Els alumnes de l'Aula de Música han interpretat diferents peces i el concert ha estat amè i pedagògic, explicant i compartint comentaris amb els escolars sobre les particularitats de cada instrument.