7 gener de 2014 a les 10:03
La regidoria de Medi Ambient recomana que els arbres siguin dipositats en aquests punts de recollida sense ornaments, ja que han de ser triturats per posteriorment incorporar-los en els parterres dels jardins del municipi.
No results found for ""