Resuming podcast

4 juny de 2014 a les 11:14

Martina Martínez queda subcampiona de Catalunya en proves combinades

Compartir

La malgratenca Martina Martínez s'ha proclamat subcampiona al Campionat de Catalunya de Proves Combinades. L'esportista va guanyar la prova dels 60 metres de tanques i la de salt de llargada, amb un exercici de 4 metres i 11 centímetres. En totes dues competicions, Martínez va superar les seves pròpies marques personals. En la prova de llançament de pes, en canvi, la malgratenca va quedar última, i als 60 metres llisos, quarta.

Des del Club d'Atletisme Malgrat s'han mostrat molt satisfets amb els resultats obtinguts a la competició, que es va disputar a finals de maig a l'Estadi Joan Serrahima de Barcelona.