4 juny de 2014 a les 11:14
La malgratenca Martina Martínez s'ha proclamat subcampiona al Campionat de Catalunya de Proves Combinades. L'esportista va guanyar la prova dels 60 metres de tanques i la de salt de llargada, amb un exercici de 4 metres i 11 centímetres. En totes dues competicions, Martínez va superar les seves pròpies marques personals. En la prova de llançament de pes, en canvi, la malgratenca va quedar última, i als 60 metres llisos, quarta.
Des del Club d'Atletisme Malgrat s'han mostrat molt satisfets amb els resultats obtinguts a la competició, que es va disputar a finals de maig a l'Estadi Joan Serrahima de Barcelona.