22 setembre de 2021 a les 7:55
L'entitat vol recuperar l'activitat després d'haver-la hagut d'aturar per la pandèmia de la covid. La voluntat és poder tornar a oferir cursos als socis en les properes setmanes i apropar el Cercle als joves
"Estem tots amb ganes de tornar a fer coses perquè hem estat una mica inactius", comenta Marta Corona, nova presidenta del Cercle Artístic de Malgrat. Corona, que substitueix en el càrrec al pintor Joan Farré, agraeix el suport que rep per part dels seus companys en aquesta nova etapa. La voluntat de la nova junta és poder tornar a oferir cursos als socis ben aviat i treballar per apropar-se als joves i a persones que puguin aportar "noves propostes" a l'entitat.
En aquests moments, el Cercle Artístic de Malgrat només organitza sortides els dissabtes per pintar a l'aire lliure. Corona ha avançat, però, que la intenció és oferir, properament, un curs de dibuix de model en viu i un altre de pouring. Una tècnica que consisteix en l'abocament de pintura acrílica per crear estamptats abstractes "on es veu la mobilitat dels colors".
Una altra de les activitats que el Cercle Artístic Malgratenc voldria recuperar properament és l'exposició de quadres. En aquest sentit, Corona diu que és una manera que "els artistes puguin ensenyar la seva obra al poble".