Resuming podcast

13 maig de 2021 a les 14:11

Maristes Sant Pere Chanel organitza la primera campanya de donació de sang aquest dissabte

Compartir

Es tracta d'un projecte dels alumnes de 4rt d' ESO inclòs al servei comunitari. La campanya de donació de sang es farà aquest proper dissabte entre les 10 i les 14h i les 17 i les 21h a Can Campassol. S'han apuntat 120 persones que faran el gest solidari de donar sang aquest dissabte

Durant una entrevista a Ona Malgrat, la responsable del servei comunitari i orientadora educativa dels Maristes Sant Pere Chanel, Laura Cavero, ha explicat que aquesta és la primera vegada que fan una campanya de donació de sang i que ha estat tot un èxit ja que s'hi han inscrit 120 persones.

Els 22 alumnes de 4rt d'ESO que han participat s'han encarregat de fer la difusió a través de diferents canals. Segons Cavero, els alumnes han fet un cartell, un Tik Tok, un conte i un escrit per a la web del centre educatiu. De fet, a causa de la pandèmia, els alumnes no podran ser-hi dissabte durant la campanya de donació.