13 maig de 2021 a les 14:11
Es tracta d'un projecte dels alumnes de 4rt d' ESO inclòs al servei comunitari. La campanya de donació de sang es farà aquest proper dissabte entre les 10 i les 14h i les 17 i les 21h a Can Campassol. S'han apuntat 120 persones que faran el gest solidari de donar sang aquest dissabte
Durant una entrevista a Ona Malgrat, la responsable del servei comunitari i orientadora educativa dels Maristes Sant Pere Chanel, Laura Cavero, ha explicat que aquesta és la primera vegada que fan una campanya de donació de sang i que ha estat tot un èxit ja que s'hi han inscrit 120 persones.
Els 22 alumnes de 4rt d'ESO que han participat s'han encarregat de fer la difusió a través de diferents canals. Segons Cavero, els alumnes han fet un cartell, un Tik Tok, un conte i un escrit per a la web del centre educatiu. De fet, a causa de la pandèmia, els alumnes no podran ser-hi dissabte durant la campanya de donació.