Resuming podcast

13 gener de 2022 a les 12:50

Maria Antònia Pelegrín: 'Espero que la situació es tranquil·litzi a finals de gener'

Compartir

Fa menys d'una setmana que els alumnes han tornat a les escoles després de les vacances de Nadal. Des d'Ona Malgrat ens hem acostat a l'Escola Maristes Sant Pere Chanel per saber quina és la situació epidemiològica actual en el centre. Ens ha parlat la seva directora, Maria Antònia Pelegrín.