14 juliol de 2015 a les 7:41
La plaça Josep Anselm Clavé (plaça de la Barretina) és l'escenari escollit per la 3a Marató Musical de Malgrat de Mar. Tres grups de joves procedents del Regne Unit oferiran a partir de dos quarts de set de la tarda un repertori musical que va des de la música clàssica fins a cançons pop, passant per bandes sonores de pel·lícules i musicals o música tradicional escocesa, fins arribar a les conegudes melodies caribenyes de Bob Marley.
Els grups que actuaran són: Banda de la Queens Park School, Banda de Vent de Linton Village i Cor i Grups Instrumentals de Sandbach High School.
Els concerts són gratuïts i d’accés lliure i s'allargaran fins a dos quarts de deu de la nit.