Resuming podcast

14 juliol de 2015 a les 7:41

Marató musical a la plaça de la Barretina

Compartir

La plaça Josep Anselm Clavé (plaça de la Barretina) és l'escenari escollit per la 3a Marató Musical de Malgrat de Mar. Tres grups de joves procedents del Regne Unit oferiran a partir de dos quarts de set de la tarda un repertori musical que va des de la música clàssica fins a cançons pop, passant per bandes sonores de pel·lícules i musicals o música tradicional escocesa, fins arribar a les conegudes melodies caribenyes de Bob Marley.

Els grups que actuaran són: Banda de la Queens Park School, Banda de Vent de Linton Village i Cor i Grups Instrumentals de Sandbach High School.

Els concerts són gratuïts i d’accés lliure i s'allargaran fins a dos quarts de deu de la nit.