Resuming podcast

2 abril de 2015 a les 10:53

Malgrat Turisme fa un balanç positiu del seu pas per Noruega

Compartir

Malgrat Turisme SL ha fet un balanç positiu de la seva darrera acció promocional amb agències de viatge i públic final a Oslo, Noruega. La gerent de l'empresa pública Ester Gil ha explicat que la trobada ha permès donar a conèixer Malgrat de Mar com a municipi de la Costa de Barcelona que ofereix sol a uns possibles visitants acostumats a les temperatures fresques. Gil ha afegit que el que també es busca a Noruega són "llocs tranquils, agradables i propers a una bona oferta cultural".

Aquesta és la primera vegada que Malgrat de Mar es promociona a Noruega. Gil ha comentat que a Oslo "es valora positivament el fet que les destinacions participin cada any en aquestes trobades a l'Oficina de Turisme que Turespaña té a la ciutat". Des de Malgrat Turisme SL no descarten repetir l'experiència el 2016.


20150402121833.gil-oslo-1.mp3
20150402121833.gil-oslo-2.mp3
20150402121833.gil-oslo-3.mp3