Resuming podcast

23 març de 2022 a les 11:00

Malgrat de Mar, un dels punts des d'on han sortit els manifestants convocats pel SEPC Maresme per anar a la manifestació de Barcelona

Compartir

Des del sindicat animen tothom qui vulgui a assistir-hi i a participar, també, de la manifestació que es farà aquesta tarda a Mataró a favor d’un ensenyament públic de qualitat i en català

Aquest dimecres el sindicat de docents USTEC-STEs, la Coordinadora Obrera Sindical (COS), la Intersindical-CSC i el Sindicat d’Estudiants dels Països Catalans (SEPC) uneixen de nou el món educatiu per protestar contra la sentència que obliga a impartir el 25% de les classes en castellà i per defensar una ‘escola pública de qualitat i en català’.

Aquesta aturada, tot i que no és unitària com la de la setmana passada, compta amb manifestacions convocades a les principals ciutats catalanes, Barcelona, Tarragona, Lleida i Girona. A Barcelona comença a les 12:30 i sortirà des de plaça Urquinaona. En aquest sentit, el sindicat estudiantil SEPC ha organitzat una columna que ha sortit de Malgrat direcció Barcelona per assistir a la concentració. 

Des del SEPC Maresme, un dels seus membres, Quim Plaza, informa que a Malgrat només s’ha convocat aquest acte. Tot i això, indica que al llarg del dia es podria arribar a fer algun piquet. A més, ha recordat la importància d’assistir a la concentració que s’ha programat aquesta tarda per tal de ‘donar suport i resistir a les imposicions de l’Estat Espanyol’. Aquest acte es farà a les 18h a la plaça Miquel Biada de Mataró.