Resuming podcast

27 març de 2015 a les 12:52

Malgrat se suma a l'Hora del Planeta i aquest dissabte s'apagaran les llums de l'Església durant una hora

Compartir

La campanya, organitzada per l’organització de conservació de la natura WWF, ha aconseguit aplegar des del 2007, any en què es va posar en marxa, la participació de més de 7 mil ciutats i pobles de 160 països diferents, d’empreses, centres educatius i entitats per demostrar que un futur basat en les energies netes és possible.

A la web de la iniciativa, www.horadelplaneta.es, trobaran un mapa amb totes les persones, ciutats i pobles, empreses i entitats que s'han adherit a aquest esdeveniment mundial, entre els quals hi ha Malgrat de Mar que demà apagarà les llums de l'Església Parroquial de Sant Nicolau.

Des de l’organització animen a la ciutadania a afegir-se a l'Hora del Planeta. Asseguren que el 2015 és un any crucial per la lluita contra el canvi climàtic perquè els governs de tot el món es reuniran a París el desembre amb l’objectiu d’aprovar un acord favorable al clima.