Resuming podcast

20 juny de 2021 a les 10:25

Malgrat s'acomiada de la Capitalitat del Bàsquet Femení amb un acte festiu a Can Campassol

Compartir

L'alcalde Joan Mercader ha dit que "Malgrat continuarà promovent el vincle amb el bàsquet femení". La ciutat de Manresa agafarà el relleu de la capitalitat en un acte que tindrà lloc al setembre.

L'espectacle Bots pel canvi de l'orquestra Basket Beat ha servit per acomiadar la Capitalitat del Bàsquet Femení amb un acte que s'ha celebrat al parc de Can Campassol aquest dissabte  a la tarda. Culmina així un any i mig -la Federació ha concedit una pròrroga de sis mesos per la pandèmia- d'activitats pensades per promocionar el bàsquet femení al municipi i reinvindicar la igualtat de gènere a l'esport.

El directiu de la Federació Catalana de Basquetbol, Joan Soler, ha destacat que Malgrat de Mar ha estat a l'alçada de les circumstàncies tot i les complicacions del temporal Gloria i la pandèmia.

Per la seva banda, el president de l'AECAM, Jordi Farré, ha explicat a Ona Malgrat que el bàsquet malgratenc és més reconegut fora que al mateix municipi.

També ha mostrat la seva satisfacció per l'acollida que han tingut els actes de la Capitalitat del Bàsquet Femení el regidor d'esports, Ludwig Hasko, que ha elogiat el paper de les escoles a l'hora de programar activitats alternatives.

I l'alcalde Joan Mercader creu que Malgrat ha aconseguit l'objectiu de "visibilitzar i promocionar el bàsquet femení".

La Capitalitat del Bàsquet femení és una iniciativa de la Federació Catalana de Basquetbol que va néixer l'any 2017 amb l'objectiu de potenciar el paper de la dona al bàsquet en el marc d’una localitat durant un any sencer. Abans de Malgrat de Mar han acollit la capitalitat les poblacions de Sant Feliu de Llobregat, Girona i Igualada. La ciutat de Manresa agafarà el relleu en un acte que tindrà lloc al setembre.