27 abril de 2015 a les 13:50
El Pavelló Germans Margall de Malgrat de Mar ha estat aquest dissabte l’escenari d’un emotiu homenatge al col·laborador d’Ona Malgrat, Pere Jiménez, mort el passat 13 de gener als 45 anys d’edat. Unes 200 persones han assistit a un acte amb una forta càrrega emotiva per retre homenatge a un dels col·laboradors més populars i veterans de la ràdio municipal.
L’acte ha començat amb la projecció d’un vídeo amb un recull d’imatges i música d’en Pere Jiménez. Tot seguit han començat els partits de futbol sala, que han comptat amb la participació de sis equips.
Un dels familiars, Carles Jiménez, ha explicat que la iniciativa “va sorgir a partir de la idea que fer un homenatge a en Pere era fer un homenatge al futbol sala ja que tota la gent que l’apreciava i l’estimava havia estat al voltant d’aquest món i era la millor manera d’homenatjar-lo i de pensar en ell una estona”.
Jiménez també l’ha recordat com “una persona molt important per Malgrat en àmbits, com la cultura, el periodisme o l’associacionisme. Era una persona que desinteressadament va treballar per Malgrat sempre.”
Els assistents a l’acte també han pogut veure una petita mostra de la col·lecció de bufandes esportives de Pere Jiménez, composada per més de 800 unitats.
Pere Jiménez era un dels col·laboradors més veterans de l'emissora municipal, amb 18 anys al capdavant de la informació esportiva local. Des de feia set anys era el director del programa "Gol Sud".
