13 març de 2022 a les 19:12
Tot i la pluja s'ha pogut recuperar una de les festes tradicionals del municipi
Una xocolatada per la mainada i la cercavila de gegants han obert les activitats de la festa dels Tres Tombs aquest diumenge al matí a Malgrat de Mar. La festa, que s'havia d'haver fet al gener però es va ajornar per les restriccions de la pandèmia, finalment s'ha pogut celebrar amb la complicitat de la meteorologia, que ha donat una treva després d'un dissabte passat per aigua. Tot seguit ha tingut lloc la festa dels Tres Tombs pròpiament dita i la benedicció dels animals a la plaça de l'església. Enguany no ha estat possible la participació de cavalls per problemes burocràtics.
Obdúlia Cuatrecases, membre de la Comissió de Festes Populars i Tradicionals, ha fet una valoració molt positiva de la jornada.
Cuatrecases destaca la importància d'haver pogut recuperar la festa, després d'uns anys sense celebrar-se.
Els Tres Tombs és una de les festes populars que ha recuperat la Comissió de Festes Populars i Tradicionals del Consell Sectorial de Cultura de l'Ajuntament.