Resuming podcast

4 juny de 2014 a les 13:31

Malgrat promou l'estalvi i l'eficiència en el Mes de l'Energia

Compartir

La Setmana Europea de l'Energia s'ha convertit a Malgrat en un mes d'activitats. Aquesta iniciativa té com a objectius presentar les activitats dedicades a l'eficiència energètica i les energies renovables, difondre les millors pràctiques, inspirar noves idees i construir aliances per ajudar a satisfer les necessitats energètiques de la UE i els objectius climàtics. 

L'Ajuntament de Malgrat està compromès amb aquesta iniciativa des del febrer del 2009 quan es va adherir al Pacte d'Alcaldes/esses contra el canvi climàtic, una iniciativa en matèria de reducció energètica i foment de les energies renovables per al 2020. 

 

-6 de juny

L'hora del conte amb “La Bombeta Marieta” a les 18 h a la Biblioteca La Cooperativa

-7 de juny

Passejada ornitològica a càrrec d'Enric Badosa, biòleg i ornitòleg a les 10 h sortida en bicicleta des de l’Ajuntament o 10.30 h trobada al cap de la Tordera (es recomana portar binocles i aigua)

 -10 de juny

Taller de contractació elèctrica i comptabilitat energètica domèstica a les 15.30 h al Centre Cívic

 -20 de juny

Taller "Construcció de ginys solars" a les 18 h a les Peixateries Velles

 -Del 23 juny al 6 de juliol

Exposició “Actuem amb energia” al Centre Cívic

 


20140604144459.setmana-energia-14.png?tr=h-500,fo-auto