Resuming podcast

11 juny de 2015 a les 9:21

Malgrat es queda sense la cursa de Sant Roc

Compartir

Enguany no hi haurà cursa per a la festa major de Sant Roc. La competició, que fins ara ha organitzat cada any el Club d'Atletisme Malgrat i que en les darreres edicions havia aconseguit reunir al voltant d'un miler de participants, no es farà segons ha pogut saber Ona Malgrat. Des del Club no han fet encara cap comunicat oficial al respecte però sí han explicat que intentaran organitzar algun esdeveniment similar per als més petits.

Per a l'organització de la cursa d'enguany els organitzadors havien decidit prescindir dels serveis de La Sansi, l'empresa de l'excorredor lloretenc José Luis Blanco, que havia estat contractada per a les darreres dues edicions. També hi havia la voluntat de fer un canvi de recorregut, amb el disseny d'un circuit més urbà a banda de fer una cursa addicional de 5 quilòmetres, propostes que finalment no s'han acabat concretant.

Per la seva banda Miquel Àngel Ruiz, que serà el proper regidor d'Esports un cop s'hagi constituït el nou Ajuntament, ha explicat a Ona Malgrat que "entre tots intentarem fer una cursa per la festa major, encara que sigui a nivell molt popular".


20150611104054.sortida.2013mitjana.png?tr=h-500,fo-auto