Resuming podcast

3 març de 2015 a les 7:20

Malgrat es promociona a Berlín

Compartir

La fira de turisme ITB de Berlín obrirà les portes demà als professionals del sector. Fins divendres, Malgrat Turisme SL mantindrà diverses reunions amb tour operadors i agències petites que els tècnics de l'Oficina de Promoció Turística de la Diputació de Barcelona han planificat prèviament. Dissabte i diumenge la fira s'obrirà al públic en general.

Malgrat de Mar, que compartirà mostrador amb Calella, Sitges i la comarca del Berguedà, es promocionarà com a destinació de turisme familiar que, juntament amb el sol i platja i la proximitat amb ciutats com Girona i Barcelona, també ofereix rutes culturals i de natura. En aquest sentit, Ester Gil, gerent de Malgrat Turisme SL, ha explicat que a Berlín donaran a conèixer els tres camins que es van senyalitzar a mitjans de l'any passat: el del Delta de la Tordera, el de Santa Rita i el de les Mines de Can Palomeres.

L'empresa pública també promocionarà el Festival Internacional de Bandes de Música a la capital alemanya. De fet, Gil ha detallat que una de les primeres reunions que mantindran serà amb els responsables d'una federació de bandes de Polònia.

Com a novetat, a més, Malgrat Turisme SL oferirà tot el material de promoció en unes carpetes noves. Segons Gil, "les han fet el més atractives possible" i han de ser "la carta de presentació de Malgrat de Mar a les fires".


20150303084948.gil.berlin-1.mp3
20150303084948.gil.berlin-2.mp3
20150303084948.gil.berlin-3.mp3