Resuming podcast

9 maig de 2022 a les 14:01

Malgrat de Mar posa en marxa el segon pressupost participatiu

Compartir

Ja està en marxa el segon procés participatiu per tal que els ciutadans de Malgrat de Mar decideixin en què s'invertiran 200.000 euros del pressupost municipal

El tinent d'alcalde Jofre Serret ha explicat que recentment s'ha fet la presentació del grup motor, el grup format per una vintena de persones escollides aleatòriament, que serà qui liderarà i garantirà la qualitat democràtica d'aquest procés participatiu.Segons Serret, el grup és molt diverses, persones de mitjana edat, joves i grans.

Des de final de maig i fins a mitjans de juny, la ciutadania podrà presentar propostes, que no superin els 50.000 euros cadascuna, perquè posteriorment, els malgratencs i les malgratenques puguin votar quines actuacions consideren més necessàries. 

El procés de participació es podrà seguir a través de Malgrat Decideix i l'empresa Indic Iniciatives i Dinàmiques Comunitàries dóna suport tècnic a l'Ajuntament en la dinamització del procés de participació del pressupost. Ho explica Jofre Serret.

Jofre Serret ha recordat que la primera experiència de procés participatiu a Malgrat de Mar va ser una prova pilot que es va fer l’any 2018. En aquell moment es van destinar 180.000 euros al pressupost participació i la ciutadania fa fer un total de 60 propostes.

Foto: Ajuntament de Malgrat de Mar