Resuming podcast

15 octubre de 2021 a les 12:55

Malgrat de Mar planteja ser una Vila del Llibre de cara a 2022

Compartir

Una iniciativa que el CCM ha considerat a alguns dels municipis del Maresme. El projecte pretén acostar la lectura a la població a través de diferents activitats com exposicions, xerrades, conferències o rutes literàries entre d’altres

La Xarxa de Viles del Llibre és un projecte que proposa trencar amb la desigualtat en l’accés a la cultura. La seva intenció és acostar la lectura a tothom i Malgrat serà un dels municipis que ajudarà a aquesta tasca. Tot i que no és la primera vegada que el poble ha col·laborat amb ells i, és que, la xarxa va visitar Malgrat en commemoració del 50è aniversari de la biblioteca juntament amb Màrius Serra. 

Des del Consell Comarcal del Maresme van considerar una bona iniciativa incloure el Maresme a la Xarxa de Viles del Llibre. És per això que la setmana passada van reunir-se alguns alcaldes i regidors de cultura de la comarca per tal de valorar les diferents opcions plantejades i per treballar la viabilitat del projecte. Així ho detalla la regidora de Cultura, Lurdes Borrell.

 

La regidora considera que a Malgrat es pot desenvolupar bé el projecte, tot i que cal estudiar de quina forma perquè implica la participació de diferents àrees del govern municipal.

 

Des del consell s’està treballant per tal de valorar quines activitats es podran fer i com es faran. En aquest sentit, Borrell indica que es poden arribar a fer activitats conjuntes amb altres municipis del Maresme. Creu, també, que Malgrat podrà començar a acollir alguna d’elles de cara l’any vinent.