Resuming podcast

11 novembre de 2021 a les 14:20

Malgrat de Mar no apujarà els impostos el 2022

Compartir

La regidora de Serveis Econòmics de l'Ajuntament de Malgrat de Mar, Isabel Ortiz, ha explicat que l'equip de govern està fent els últims retocs del pressupost municipal per a l'any que ve. Ortiz ha avançat que les ordenances fiscals quedaran igual que aquest any, és a dir, no s'apujaran els impostos

Isabel Ortíz ha destacat que "l'equip de govern som molt conscients que la gent ho ha passat molt malament i tot i que l'any que ve serà el de la recuperació, ara ens toca estar al costat de les persones que han patit durant aquesta pandèmia". 

Ortiz també s'hi ha referit als canvis que hi ha hagut amb l'impost de les plusvàlues, un fet que "ens ha fet aturar una mica perquè no sabíem què acabaria passant, però érem conscients que el govern de l'Estat no podia deixar als ajuntaments en una situació complicada". La regidora de Serveis Econòmics destaca que el consistori ara no ha de patir ja que la taxa de la plusvàlua quedarà anivellada.

El consistori té ara sis mesos per adaptar la nova normativa sobre l'impost de plusvàlua a l'ordenança municipal. Els contribuents que hagin de liquidar aquest impost a partir d'ara ja tindran el càlcul fet amb els nous barems.