Resuming podcast

19 gener de 2022 a les 13:19

Malgrat de Mar ja és a la FITUR

Compartir

El nostre municipi ha estat present a la fira dins l’estand de Catalunya. Avui ha sigut el primer dia de la mostra i hi han participat també altres localitats com Santa Susanna, Pineda de Mar, Calella o Mataró

Toni Riera, tècnic de turisme a Malgrat de Mar i assistent de l’acte, destaca que FITUR els serveix per reforçar lligams amb les altres entitats que hi participen. A més, confessa que el sector té ganes de tornar a la normalitat i que no atura les visions de futur del sector.

Aquestes ganes de normalitat són les que fan que les expectatives siguin bones. Tal com indica Riera  esperen poder recuperar l’economia dins el sector de cara la temporada d’estiu d’enguany.

Fitur 2022 ocuparà vuit pavellons del recinte firal de Madrid que suposen una superfície de 56.700 metres quadrats. Els tres primers dies, d’avui fins divendres, la fira s’adreçarà als professionals del sector i durant el cap de setmana, al públic en general.