Resuming podcast

19 novembre de 2021 a les 12:40

Malgrat de Mar ha estat present a l’exposició Smart City a la Fira de Barcelona

Compartir

L’objectiu de la visita ha sigut conèixer les mesures urbanes intel·ligents més innovadores. D’aquesta forma, Malgrat està treballant en el seu full de ruta per desenvolupar la seva estratègia de ciutat intel·ligent

Dimecres, l’alcalde, Joan Mercader, regidors del govern i tècnics municipals van desplaçar-se fins a Barcelona per tal d’assistir a l’exposició Smart City. La regidora de serveis econòmics, Isabel Ortiz, indica que el congrés els va permetre veure tots els avenços tecnològics que es podrien tenir en compte de cara al futur de Malgrat.

 

 

Destaca, també, la importància que va tenir el canvi climàtic a les ponències del congrés. Tal com diu, hi ha moltes tecnologies que es poden aplicar al municipi per tal de reduir l’impacte medio ambiental de la població. 

 

 

En aquest sentit indica que Malgrat ja hi està treballant amb la incorporació de llums LED en els seus edificis municipals i la instal·lació de plaques solars. De la mateixa manera que ja treballa amb drons i motocicletes elèctriques, entre altres recursos.

 

*Foto: Fira de Barcelona