21 maig de 2021 a les 14:33
Es tracta d'una de les últimes activitats de la Capitalitat del Bàsquet Femení ja que el proper mes de juny es farà la cloenda oficial d'aquesta iniciativa impulsada per la Federació Catalana de Basquetbol. Al 3x3 escolar d'avui han participat 120 nenes i nens de 5è de Primària de totes les escoles del municipi
Un 3x3 escolar organitzat per la Regidoria d’Esports juntament amb l’AECAM i la Federació Catalana de Bàsquetbol i que s'ha disputat al pavelló Germans Margall. En equips de 4, els participants han disputat diferents partits de 10 minuts de durada. L’activitat ha comptat amb la presència de tècnics de l’AECAM i també de la Federació Catalana de Bàsquetbol.
La pròxima setmana, els dies 28, 29 i 30 de maig, se celebrarà a Malgrat de Mar, també dins dels actes de la Capitalitat del Bàsquet Femení, la final a 8 del Campionat de Catalunya CE Cadet Femení Preferent A. Hi participaran en el campionat els equips del Barça CBS A, CEJ L’Hospitalet A, Club Natació Sabadell A, Basket Almeda, Snatt’s Femení Sant Adrià A, GEiEG Unigirona A, UE Mataró Femení Maresme-CAF i Joventut Badalona Femení A. De fet, tal com recorda l'Ajuntament, la Capitalitat del Bàsquet Femení de Malgrat de Mar enfila la recta final. Està previst que el mes de juny es faci l'acte de cloenda de la Capitalitat del Bàsquet Femení, un esdeveniment que ha vist alterada la seva programació inicial per la pandèmia de la covid-19.