Resuming podcast

3 març de 2023 a les 13:23

Malgrat de Mar es torna a promocionar a la ITB de Berlín que es fa del 7 al 9 de març

Compartir

Turisme de Malgrat de Mar participa juntament amb Santa Susanna a la fira ITB de Berlín que obrirà portes el proper dimarts 7 de març fins dijous 9

Ester Gil, tècnica de Turisme de l'Ajuntament de Malgrat de Mar, recorda que aquesta fira és la més important d'Europa en quant al número de pavellons oberts i stands i de visitants professionals. Recordem que l'edició del 2020 i les dues següents es van haver de cancel·lar a causa de la covid.

Malgrat de Mar i Santa Susanna mostraran la seva oferta turística el mostrador de la Diputació de Barcelona, representant la destinació Costa Barcelona - Maresme, a l'stand de Catalunya.

L'estand de Catalunya mostrarà l'oferta de la província de Barcelona, Costa Brava-Girona , Costa Daurada i Diputació de Tarragona i l'oferta d'empreses privades que han agendat amb diferents tour operadors i agències de viatges.

Ester Gil té previst mantenir diverses reunions de treball amb els respresentants d'agències de viatges especialitzades i atendrà el mostrador amb les peticions que vagin sorgint durant els dies de la fira.

La ITB Berlín arriba després de 3 anys sense poder celebrar-se a causa de la covid i amb bones previsions d'ocupació per aquesta temporada turística. A més, les previsions parlen de "molta afluència" de visitants a la ITB Berlín, com va passar amb la fira Salon de Vacances del passat mes de febrer.