Resuming podcast

17 gener de 2022 a les 8:57

Malgrat de Mar es promocionarà a la Fira Internacional de Turisme de Madrid

Compartir

Malgrat de Mar serà present a Fitur aquest dimecres, dins l'estand de Catalunya. La Fira Internacional de Turisme de Madrid obrirà portes reforçant controls sanitaris i oferint, segons l'organització, "un recinte sanitàriament segur"

Fitur 2022, que arriba a la seva 42a edició, comptarà amb la presència de gairebé 7.000 participants de totes les Comunitats Autonòmes, d'empreses i destinacions de 107 països. Malgrat de Mar es promocionarà dimecres, dia de la inauguració de la mostra, des de l'estand de Catalunya, on també hi haurà la Diputació de Barcelona i municipis com Santa Susanna, Pineda de Mar, Calella o Mataró, entre d'altres. Els tres primers dies, de dimecres a divendres, la fira s'adreçarà als professionals del sector i durant el cap de setmana, al públic en general.

Des de Fitur asseguren que aquesta serà una edició "forta i decisiva per generar confiança en el mercat i demostrar la potencialitat del turisme com a generador de riquesa i treball". L'organització destaca, a més, que s'ha apostat per una fira "totalment segura en termes sanitaris" i que s'han adoptat "rigurosos protocols i mesures de seguretat". 

Fitur 2022 ocuparà vuit pavellons del recinte firal de Madrid que suposen una superfície de 56.700 metres quadrats.