Resuming podcast

23 març de 2015 a les 13:22

Malgrat de Mar es promociona davant d'agències de viatges a Noruega

Compartir

La trobada té lloc a l'oficina de turisme d'Oslo. S'ha convidat a diverses agències de viatges que durant tot el matí han pogut conèixer de primera mà les diferents destinacions que ofereix Espanya, entre les quals hi ha Malgrat de Mar que comparteix espai amb Santa Susanna.

Després de les taules de treball d'aquest matí a porta tancada, la jornada s'obrirà ara al públic. Durant tota la tarda, les persones interessades en conèixer Espanya podran adreçar-se a l'oficina de turisme d'Oslo i descobrir l'oferta turística de l'estat.


20150323143808.gil-oslo-1.mp3