4 octubre de 2023 a les 11:40
Concretament, el municipi ha rebut 22.334 turistes estrangers. Així es desprèn de l'estudi Turistes estrangers a la comarca i municipis, que ha publicat el Consell Comarcal del Maresme
Malgrat de Mar ha estat el tercer municipi del Maresme que ha rebut més turistes estrangers durant el mes de juliol. Amb 22.334 visitants, se situa per darrera de Santa Susanna (29.228) i Calella (26.742).
L'informe Turistes estrangers a la comarca i municipis, elaborat pel Consell Comarcal del Maresme, determina que la majoria dels visitants que han estat a Malgrat de Mar provenien de França (3.906), del Regne Unit (3.403) i d'Alemanya (3.285). També s'han registrat turistes holanesos (2.630), belgues (2.247) i polonesos (1.599), i, en menor mesura, de la República Txeca, Irlanda, Suïssa, Dinamarca, Itàlia i Suècia.
Quant al conjunt de la comarca, el Maresme ha rebut prop de 132.300 turistes estrangers al juliol. Es tracta d'un 41,2% més que al juny i un 26,02% més que ara fa un any.