11 juny de 2021 a les 17:08
El tinent d'alcalde de Salut, Jofre Serret, va avançar ahir en el decurs de la sessió plenària que la propera setmana es constituirà la 'Comissió de seguiment de la Covid-19. Una comissió que estarà integrada per membres de l' ABS Malgrat-Palafolls, el CATSALUT i el consistori
El departament de Salut està creant arreu del territori aquestes comissions juntament amb els muncipis amb l'objectiu de tenir controlada la situació de la pandèmia, sobretot ara que arriba l'estiu i s'augmenta la població i la interacció social.
Aquests grups de treball estan formats per referents de Salut Pública, de l'Àrea Bàsica de Salut corresponent i del municipi, i compten amb el suport del Servei Català de la Salut.