Resuming podcast

29 març de 2022 a les 16:27

Malgrat de Mar celebrarà la XIII edició del Dia Mundial de l'Activitat Física amb una xerrada, exercicis i una caminada

Compartir

El proper dimecres 6 d'abril se celebra el Dia Mundial de l'Activitat Física. L'objectiu d'aquesta diada és promoure l'activitat física com a eina de salut i benestar, i estendre els efectes beneficiosos d'aquesta pràctica enfront del sedentarisme, un dels principals factors de risc de mort als països occidentals. El lema mundial d'enguany és Mou la vida

Una iniciativa que es coordina a nivell local a través de les àrees bàsiques de salut. La campanya específica per a l’Atenció Primària, en el marc de SumaSalut, és "Activa't i comença a sumar". Des de l'ABS Malgrat-Palafolls, la doctora Sara López anima els malgratencs i malgratenques a particiar de les activitats que s'han preparat.

Per celebrar aquest Dia Mundial de l'Activitat Física s'han preparat diverses activitats. Una xerrada, exercicis i una caminada que es farà el dimecres 6 d'abril a partir de les 10:30h al Centre Cívic.

L'activitat està organitzada per la Corporació de Salut del Maresme i la Selva i compta amb el suport de l'Ajuntament de Malgrat de Mar.