26 novembre de 2021 a les 10:09
Per parlar-ne d’aquesta activitat i de la situació de la malaltia a Catalunya s’ha acostat als estudis d’Ona Malgrat Sergio Cuho, un dels monitors que durà a terme la masterclass de Zumba.
Per tal de celebrar el Dia Mundial de la Lluita Contra la SIDA, Malgrat ha organitzat una jornada de Zumba aquest diumenge al Parc Francesc Macià a partir de les 11:30h. D’aquesta forma es pretén conscienciar i lluitar contra els estigmes que encara hi ha envers la patologia.
La síndrome d’immunodeficiència adquirida (SIDA) és una de les malalties més estigmatitzades al llarg de la història. En l’actualitat segueix sent-ho, és per aquest motiu que hem parlat amb Sergio Cuho, membre de l’ONG Stop Sida, qui indica que això, en part, és degut a la manca d’informació que existeix sobre la malaltia dins la societat.
Tothom que hi vulgui pot assistir a l’activitat. A més, també hi haurà una rifa organitzada per l’Associació de Comerciants de Malgrat en què tots els diners recaptats es destinaran a l’ONG Stop Sida.