28 abril de 2014 a les 12:18
MalgrART, la iniciativa cultural que porta l'art al carrer coincidint amb Sant Jordi, es va acabar ahir. La iniciativa ha comptat enguany amb una participació molt desigual en les diverses propostes que s'han dut a terme. Per això, el regidor de Cultura Jordi Romero ha avançat que "hi ha algunes activitats que s'hauran de replantejar".
La visita de Sant Jordi amb el seu cavall blanc el dia 23 d'abril ha estat una de les propostes que més èxit ha tingut, tant a les escoles com al carrer. La resta d'activitats relacionades amb Sant Jordi també van atraure molts participants. Les propostes que s'havien programat per dissabte passat, en canvi, no van funcionar com s'esperava inicialment. Ni la batucada, ni la Colla de Diables Ratpenatsinfernals, que estrenaven l'espectacle "La invocació de Llucifer", ni les sardanes, ni la pintura van assolir l'objectiu de públic previst.
El concurs de fotografia ha mantingut la participació de l'any passat amb 7 persones i 18 imatges. Al concurs de curtmetratges, però, només s'han presentat dos treballs.
El regidor Jordi Romero ha explicat que cap al juny "Cultura es reunirà amb les entitats local per valorar el MalgrART d'enguany i millorar la proposta de cara a l'any vinent".