3 juny de 2022 a les 12:03
La regidora d'Educació, Lurdes Borrell, ha manifestat que "el Casal Municipal d'Estiu ha estat, és i serà inclusiu". D'aquesta manera respon les crítiques aparegudes a les últimes hores sobre la inclusivitat del casal d'estiu municipal
Lurdes Borrel ha dit a Ona Malgrat que "s'ha de tenir en compte que hi ha infants amb algunes discapacitats més greus que potser no és el casal que necessiten. El que fem és valorar cas per cas amb les famílies afectades quines són les millors opcions". La regidora d'Educació de l'Ajuntament de Malgrat de Mar ha afegit que "el casal és un espai d'educació en el lleure, un espai de relació entre nens i nenes i els infants amb necessitats educatives especials més importants han de poder conviure i poder fer algunes de les activitats proposades, si no és així no creiem que sigui beneficiós per al mateix infant, això és el que estem valorant, pensant en la seva seguretat i de la resta del grups i dels monitors del casal".
Pel que fa a les crítiques sobre la supressió del servei de menjador, Borrell ha explicat que no és possible perquè s'han de fer unes obres importants de remodelació a la cuina de l'escola Marià Cubí i Soler.
Per últim, i en referència al retard en el procés d'inscripcions, la regidora Borrell ha expressat que s'ha fet seguint els terminis legals estrablerts, tot i reconèixer "que podia haver estat abans però no ha estat possible".
La regidora d'Educació ha recordat que enguany el Casal Municipal d'Estiu amplia el seu servei ja que durant els últims dos anys, a causa de les restriccions per la pandèmia, només s'oferia el servei al matí.