6 octubre de 2021 a les 11:32
El quart tinent d'alcalde i responsable de les àrees d'Esports i Promoció Econòmica, Ludwig Hasko, ha passat avui per l'Entrevista Política en representació del PSC. Avui hem donat el tret de sortida a una nova temporada de les entrevistes amb els representants dels partits polítiques de l'Ajuntament de Malgrat de Mar
Durant l'entrevista, Ludwig Hasko ha valorat com a molt positiu l'anunci de la Generalitat de permetre l'obertura dels locals d'oci nocturn al seu interior. Una mesura que recordem està a l'espera que l'avali el TSJC. Hasko ha recordat que des de l'Ajuntament s'ha obert una línia d'ajudes per al sector, un dels més perjudicats per la pandèmia ja que "fa un any i mig que tenen les portes tancades". Hasko ha reconegut que des del consistori no tenen els recursos necessàris per ajudar a tot el sector però "amb aquestes ajudes almenys ajudem una mica al sector". El quart tinent d'alcalde considera que les altres administracions haurien de posar més recursos per al sector de l'oci nocturn.
Ludwig Hasko ha avançat que durant les properes setmanes faran una trobada amb els representants del sector turístic per valorar la temporada d'aquest any i començar a planificar la propera. Ara de moment, Malgrat de Mar torna a assistir a les principals fires turístiques per promocionar la destinació.