5 juliol de 2021 a les 10:52
La malgratenca Lucía Flores, del Club Twirling Malgrat, s'ha proclamat subcampiona d'Espanya de Twirling durant el Campionat de Twirling i Majorettes que s'ha disputat aquest cap de setmana a Múrcia
Lucía Flores s'ha convertit en la primera component del Club Twirling Malgrat en trepitjar la pista de competició. Aquest cap de setmana s'ha vist les cares amb 14 atletes més de tot el territori espanyol quedant en segona posició.
La jove atleta de Malgrat de Mar també ha participat recentment a l'Open Ciutat de l'Hospitalet, un trofeu internacional on va quedar tercera i on participaven 28 esportistes.
D'altra banda, recordem que Ainhoa Rastrollo es va classificar en primer lloc a la fase territorial de Girona. La també atleta del Club Twirling Malgrat és la primera de Girona.
Aída Rodrigo, Directora Tècnica del Club Twirling Malgrat, ha volgut felicitar les dues esportistes pels resultats obtinguts.