Resuming podcast

29 gener de 2014 a les 11:40

L'oposició en bloc lamenta que el govern la desqualifiqui i la tracti amb menyspreu

Compartir

En aquest document, els tres grups polítics municipals a l'oposició expliquen que el govern els ha desqualificat i menyspreat durant tot el procés de negociació i debat de les ordenances municipals i del pressupost per a l'exercici de 2014.

CiU, ERC i ICV-EUiA asseguren que davant la proposta que van fer de reduir la pressió fiscal sobre el conjunt de la ciutadania, l'actitud de l'equip de govern s'ha tornat "intransigent en el contingut, inacceptable en les formes i decebedora en el resultat". En aquest sentit, els tres grups remarquen que se'ls demana una "claudicació" i no una "negociació".

L'oposició recorda, a més, que ha votat en contra del pressupost per al 2014 que ha presentat l'equip de govern perquè considera que "neix mort" ja que "té el seu origen en unes ordenances imposades i alterades mitjançant decret d'alcaldia".