26 setembre de 2014 a les 8:16
La presentació inclourà partits de futbol, jocs per als més petits, castells inflables, sortejos i diverses activitats relacionades amb el futbol i l'esport. També es farà un dinar. L'acte de presentació, que finalitzarà amb el partit de presentació del primer equip del CD Malgrat, comptarà amb l'assistència de la regidora d'Esports, Ana Vega.
L'Escola Municipal de Futbol Club Esportiu Olímpic de Malgrat té en l'actualitat 180 alumnes: 1 equip de cadets, 2 d'infantils, 4 d'alevins, 3 de benjamins i 3 de prebenjamins, a més, de l'escoleta, formada per nens i nenes d'entre 4 i 5 anys. El CD Malgrat té equip de veterans, sènior, juvenil i femení.