Resuming podcast

21 de Octubre de 2022 a les 14:06

L'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor ha tramitat més de 175 expedients des que es va posar en marxa ara fa 2 anys amb l'advocat Oriol Contreras

Compartir

El servei de l'OMIC, l'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor, celebra dos anys des que es va implantar  com a servei setmanal amb l'advocat especialista en temes de consum, Oriol Contreras. Des que Contreras se'n va fer càrrec a finals del 2020 ha obert més de 175 expedients de reclamacions o dubtes sobre consum. Una de les novetats és que ha incrementat una hora el servei, ara es presta de 9 a 14 h els divendres

Fem balanç amb l'advocat responsable del servei, Oriol Contreras, i la regidora de Consum, Isabel Ortiz

Oriol Contreras ha recordat que el servei es va posar en marxa a finals del 2020. Durant el 2021 es va atendre més de 180 persones obrint un centenar d'expedients. En el que portem del 2022 s'han obert 75 expedients i 179 visites. Segons Contreras, el que queda d'any es creixerà en nombre de persones ateses i expedients oberts.

Les principals consultes fan referència als serveis bàsics com la telefonia, aigua, gas i llum, segons ha destacat l'advocat responsable d'aquest servei. 

La regidora de Consum, Isabel Ortiz, ha recordat que el servei es va posar en marxa "de manera modesta sense saber quina seria la resposta de la ciutadania. Ha estat tot un èxit i vull agrair a l'Oriol la tasca que fa cada setmana".

El servei de l'OMIC s'ofereix els divendres al matí amb cita prèvia, de 9 a 14 h a les depedències de l'OAC, a la planta baixa de l'Ajuntament de Malgrat de Mar. El servei està subvencionat per la Diputació de Barcelona amb un pressupost que oscil·la entre els 9.000 i els 15.000 euros.