23 de Maig de 2024 a les 12:41
L'advocat Oriol Contreras continuarà al capdavant del servei d'assessorament i informació de consum després que la junta de govern local n'hagi aprovat la contractació per a quatre anys més. L'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor obre els divendres de 9 h a 13 h a l'Oficina d'Atenció Ciutadana. Per a ser atès cal demanar cita prèvia
L'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor, l'OMIC, es reactiva aquest divendres. La junta de govern local ha aprovat la contractació del servei per a quatre anys més i el responsable en serà l'advocat especialista Oriol Contreras, que ja ha ofert l'assessorament els últims anys.
L'OMIC és un servei públic, gratuït i d'atenció personalitzada que defensa els drets de les persones consumidores i usuàries a través de la informació i l'orientació en la resolució de conflictes de consum. L'advocat Oriol Contreras explica que a través del servei s'informa dels drets i obligacions de les persones consumidores; es tramiten reclamacions, queixes i denúncies en matèria de consum; i s'organitzen campanyes d'informació i educació al consumidor i per als centres educatius. Segons Contreras, el servei atén unes 300 visites l'any, prop d'un centenar de les quals es converteixen en expedients.
L'horari de l'OMIC és de 9 h a 13 h els divendres. El servei s'ofereix des de l'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC). Per a ser atès cal demanar cita prèvia al telèfon 93 765 33 00 o a la web municipal. Contreras diu que