Resuming podcast

10 abril de 2014 a les 12:39

L'Oficina de Turisme ha obert avui coincidint amb la proximitat de Setmana Santa

Compartir

El punt d'informació turístic de la plaça de l'Àncora tindrà dos horaris. El primer, fins el 31 de maig: dilluns, dimecres, dijous i divendres de 9h a 19h; dimarts de 10h a 14h i de 16h a 19h, i dissabtes i diumenges de 10h a 13h i de 16h a 20h.

Ester Gil, gerent de Malgrat Turisme, S.L., ha explicat que "a partir del mes de juny s'incorporarà una tercera persona" a l'oficina. Així doncs, a partir de l'1 de juny i fins a final del mes d'octubre, l'horari serà de dilluns a divendres de 9h a 20h, i els dissabtes i diumenges, de 9h a 14h i de 16h a 20h.

Pel què fa a la Setmana Santa, Gil ha dit que tots els hotels i càmpings de Malgrat estaran oberts a partir d'aquest dissabte i que "la previsió inicial és bona, tot i que sempre hi ha les reserves d'última hora".


20140410140247.gil.oficina-1.mp3
20140410140247.gil.oficina-2.mp3