4 novembre de 2013 a les 9:00
Segons la gerent de l’ens Ester Gil, l’augment de visitants a l’oficina de la plaça de l’Àncora es deu al fet que, d’una banda, la temporada turística enguany ha estat més llarga i, de l’altra, que el servei s’ha ofert els set dies de la setmana. La informació que han sol·licitat els visitants a l’Oficina de Turisme ha estat sobre transports, visites culturals i d’oci per la zona, comerç i restauració local.
Les dades de Malgrat Turisme sobre el balanç del servei que s’ha ofert durant aquesta temporada també indiquen que el dia de la setmana de major afluència de visitants a l’oficina ha estat el dijous, coincidint amb el mercat setmanal.