14 febrer de 2022 a les 12:45
I, és que, per les discoteques han arribat a passar més de 1.000 persones en una sola nit
La població, sobretot la més jove, tenia ganes de poder sortir de festa de nou. Així ho explica un dels empresaris de l’oci nocturn a Malgrat, David Vázquez, qui valora molt positivament el primer cap de setmana després del tancament.
Una mostra d’això, diu, és que, només el divendres, van passar unes 1.000 persones de forma rotativa per un dels locals dels seus locals.
Finalment, indica que les expectatives pel que fa a la recuperació del sector són bones. Aquest cap de setmana no serà el mateix perquè la situació s’estabilitzarà, però segur que també hi haurà una gran afluència de públic.