Resuming podcast

11 febrer de 2022 a les 8:41

L’oci nocturn reobre aquesta nit a Malgrat

Compartir

Ho fa sense restriccions d’aforament ni certificat covid. L’única diferència, respecte abans de la pandèmia, serà l’ús obligatori de la mascareta

L’oci nocturn torna a obrir aquesta nit després d’acumular fins a 600 dies de tancament. Aquesta vegada ho fa sense restriccions d’aforament ni certificat covid. Les discoteques malgratenques podran aixecar la persiana en el seu horari habitual, fins a les sis del matí, l’única diferència, respecte abans de la pandèmia, és que els clients hauran de dur la mascareta posada.

Una altra de les novetats de la reobertura de l’oci nocturn és la possibilitat de celebrar concerts a peu dret i sense distància de seguretat. Tot i que aquestes són bones notícies pel sector, recordem que ha sigut un dels més afectats durant tota la pandèmia. Tal com va indicar a Ona Malgrat David Vázquez, empresari del sector de l’oci nocturn a Malgrat, l’últim tancament els va fer molt mal.

Finalment, recorda que l’oci nocturn no contagia i espera no haver de lamentar cap altre tancament després d’aquesta reobertura.