1 febrer de 2022 a les 14:57
Tot i això, lamenten com s’ha tractat el sector i recorden que ‘l’oci nocturn no contagia, el que contagia és la interactivitat de les persones’
Després que la portaveu del govern, Patrícia Plaja, hagi anunciat la reobertura del sector, les reaccions no s’han fet esperar. Aquesta era una mesura que el sector reclamava, sobretot, després de l’eliminació del toc de queda. Així ho ha explicat David Vázquez, un dels empresaris de l’oci nocturn al municipi. Tal com indica, estan contents amb la decisió, però lamenten l’últim tancament perquè ha fet molt mal al sector. Afegeix que el tancament va ser injust i que està demostrat que ‘l’oci nocturn no contagia, el que contagia és la interactivitat de les persones.’
Vázquez indica que esperen no haver de lamentar cap tancament més. Segons diu, l’oci nocturn és important per la població jove, recorda, també, que és un dels sectors més importants per la recuperació turística.
Recordem que l’última vegada que l’oci nocturn va haver de tancar va ser després d’obrir quinze dies i a les portes del pont del Pilar, amb certificat covid i la mascareta obligatòria.