Resuming podcast

21 desembre de 2021 a les 12:42

L'oci nocturn malgratenc assegura que tornar a tancar és "molt dur"

Compartir

Els empresaris del sector diuen que s'han quedat "sorpresos" davant l'anunci de les noves restriccions d'aquest dilluns. Des de l'oci nocturn malgratenc s'assegura que "en cap cas es contemplava un tancament" i es considera que abaixar la persiana serà "molt dur"

"Perdem dues de les nits més importants de l'any", explica David Váquez, empresari de l'oci nocturn malgratenc. Vázquez, que s'ha mostrat sorprès davant l'anunci d'aquestes noves restriccions, ha explicat que ja ho tenien tot a punt per aquestes dues nits, la del 24 i el 31, i que ja havien fet despeses en decoració, xarxes socials, dissenyadors i impremta, i contractat personal per a cobrir aquestes festes.

Vázquez entén que "la situació és difícil i que els CAP estan saturats", però creu que "tancar l'oci nocturn no és la solució". "Els contagis han parat amb restriccions encara més dures i en molts més àmbits", afegeix l'empresari, que també ha volgut mostrar el seu suport a la restauració. Un sector, diu Vázquez, que encara la nova limitació d'aforament al 50% a l'interior dels locals amb les neveres plenes per la previsió de sopars i dinars d'empresa. 

Pel què fa al certificat covid, Vázquez diu que funciona, tot i que "a vegades l'aplicació de la Generalitat no és prou ràpida". "És una mesura que nosaltres hauríem instaurat molt abans", diu l'empresari.

La previsió és que les noves mesures s'apliquin a partir de la nit de dijous a divendres d'aquesta setmana, tant les que estan pendents del vistiplau de l'aval del Tribunal Superior de Justícia de Catalunya com les que no. En principi, les restriccions s'aplicaran durant 15 dies, tot i que l'executiu prodria prorrogar-les.