Resuming podcast

6 octubre de 2021 a les 14:40

L’oci nocturn de Malgrat obre de nou les portes aquest divendres

Compartir

Una decisió que els empresaris del sector valoren positivament, tot i que segueixen reclamant ajuts per tal de recuperar les pèrdues generades durant el tancament

Des del sector es mostren il·lusionats amb aquesta reobertura i, és que, alguns locals porten tancats des de principis de la pandèmia. David Vàzquez, empresari del sector a Malgrat, afirma que estan molt contents amb la decisió del Govern, ja que podran tornar a contractar gent i, sobretot, donar oportunitats de feina als joves. A més, afirma que la població podrà tenir de nou un lloc on passar-s’ho bé durant la nit. Tot i això, el conjunt d’empresaris de l’oci nocturn encara està a l’espera que el jutge ratifiqui la decisió de la Generalitat. 

  

Aquesta mesura arriba després que els empresaris de l’oci nocturn hagin lluitat molts mesos per aconseguir la reobertura. Aquests, tal com confessa Vàzquez, han sigut temps molt durs, tant pels empresaris com pels treballadors. Segons indica, les ajudes que han no són suficients per mantenir tancats els locals durant més molt temps.

  

Això sí, aquesta obertura es farà seguint les mesures de seguretat. Els clients només podran entrar amb un passaport Covid i hauran de ballar amb la mascareta, l’alcohol no estarà permés a la pista de ball, els locals només podran omplir el 70% del seu aforament i es mantindran els horaris d’abans de la pandèmia.