Resuming podcast

22 juny de 2015 a les 12:35

L'interesportiu es proclama campió de la Copa Girona

Compartir

L’interesportiu Malgrat ha guanyat aquest cap de setmana la Copa de Girona de Futbol Sala de Juvenils. L’interesportiu s’ha imposat al Lloret per 3 gols a 2 en un partit disputat aquest dissabte al vespre al pavelló Germans Margall de Malgrat de Mar.

És la segona vegada que L’intersportiu Malgrat guanyat la Copa de Girona de futbol sala de juvenils, una competició que disputen equips d’edats compreses entre els 16 i els 19 anys.