Resuming podcast

15 setembre de 2021 a les 11:37

L'Inter Esportiu Malgrat engega la temporada de futbol sala amb l'aleví a la Divisió d'Honor

Compartir

És la primera vegada que l'equip dels alevins de l'Inter Esportiu jugarà a la Divisió d'Honor, la més alta de Catalunya. El club, amb 12 equips i 130 esportistes, encara la temporada "amb il·lusió"

El Barça, l'Industrias Santa Coloma o Les Corts són alguns dels equips als quals s'hauran d'enfrontar aquesta temporada els alevins de l'Inter Esportiu Malgrat Club de Futbol Sala. Un repte per a jugadors i entrenador que, tal i com explica Juan Corpas, president de l'entitat, encaren amb molta il·lusió i motivació, i treballant de valent.

Els qui també estrenaran temporada de futbol sala amb un nou projecte són els jugadors del primer equip de l'Inter Esportiu. Corpas comenta que s'han incorporat al conjunt cinc jugadors joves que ja havien entrenat al club i que ara han tornat, després d'uns anys de jugar en altres equips. L'objectiu, en aquest cas, és tornar a pujar a la Divisió d'Honor.

Els equips de l'Inter Esportiu Malgrat han començat a entrenar aquests dies i a jugar els primers partits de pretemporada. De fet, aquest darrer cap de setmana s'ha disputat el 5è Torneig Vila de Malgrat, que ha comptat amb la participació de l'Industrias Santa Coloma, guanyador de la competició, el Sant Joan de Vilassar, l'EFS Palafolls i l'Inter Esportiu Malgrat.

L'Inter Esportiu Malgrat Club de Futbol Sala tindrà aquesta temporada 12 equips. L'entitat compta amb 130 jugadors.