31 maig de 2022 a les 9:39
El sènior s'ha proclamat campió de lliga i ha aconseguit l'ascens a la Divisió d'Honor. Des del club també destaquen el fet que l'equip de veterans hagi competit per primera vegada; el bon paper de les noies a Segona Catalana, que han jugat amb un equip de juvenils a categoria sènior; i l'esforç de l'aleví A que, tot i no poder mantenir la categoria, ha lluitat a Divisió d'Honor per primera vegada a la història del club
L'Inter Esportiu Malgrat tanca la temporada de futbol sala d'enguany amb una valoració positiva. Juan Corpas, president del club, ha destacat l'ascens de l'equip sènior masculí a la Divisió d'Honor Catalana. El conjunt, format per jugadors malgratencs, no ha perdut cap partit aquesta temporada i només n'ha empatat un.
Per altra part, els veterans de l'Inter Esportiu han competit per primera vegada. Són una quinzena de jugadors d'entre 40 i 50 anys que, segons Corpas, "posen molt d'interès". "Tenen molta voluntat; en aquesta edat costa molt i van cada dilluns a entrenar i els diumenges juguen partits de lliga", explica el president.
Pel què fa a l'equip femení, enguany ha jugat a Segona Catalana de la categoria sènior. Les noies han quedat cinquenes amb un equip format per juvenils, excepte una noia sènior. Juan Corpas assegura que la voluntat del club és "potenciar el futbol sala femení". Corpas explica que les jugadores que destaquen les fitxen altres equips com el Futsal Mataró que, amb quatre noies de Malgrat, s'ha proclamat campió de Catalunya de la categoria infantil i ara jugarà el Campionat d'Espanya.
Un altre dels equips que, segons Corpas, ha fet una bona temporada és l'aleví A, que l'any passat va aconsegur pujar a la Divisió d'Honor per primera vegada a la història del club. Tot i no aconseguir salvar la categoria, el president assegura que els jugadors "han lluitat" i "s'han esforçat molt".
Finalment, en relació a la resta d'equips, Corpas ha comentat que el cadet i l'infantil han fet una temporada "normal". L'aleví B, els benjamins i els prebenjamins també han fet un bon paper. De fet, el benjamí B s'ha proclamat campió de la seva lliga.