21 juny de 2022 a les 8:19
L'equip va derrotar diumenge el Voltregà 3-4 a la final, que es va disputar a Roda de Ter
L'infantil A del Club Patí Malgrat ha tancat aquest cap de setmana una temporada d'excel·lent. L'equip malgratenc ha guanyat la Copa Catalana d'hoquei en una final contra el Voltregà que va tenir lloc diumenge a Roda de Ter. Juan León Gómez, president del CP Malgrat, ha explicat que el rival era un equip "amb molta qualitat". Tot i que els dos equips van tenir diferents ocasions de gol fins a l'últim moment, a deu minuts del final del partit el marcador es va congelar amb el 3-4 definitiu.
Gómez ha explicat que el Malgrat va arribar a la final després de superar per 2 gols a 6 la semifinal de dissabte contra el Club Patí Vila-sana.
El president del CP Malgrat ha valorat positivament el fet que l'infantil A hagi guanyat la Copa Catalana d'hoquei. "Ha estat un cap de setmana que no oblidarem", assegura Gómez, que també ha agraït el suport de jugadors, famílies i aficionats.