22 juliol de 2021 a les 7:51
Els dos pacients ja han estat traslladats a la quarta planta del centre hospitalari, on s'hi tracten les persones amb coronavirus. La Corporació de Salut del Maresme i La Selva ha fet un cribratge a la tercera planta, a la qual s'hi ingressen els pacients que provenen de Medicina Interna i Traumatologia, i en farà un seguiment en els propers dies
28 són els pacients que hi ha ingressats a la tercera planta de l'Hospital de Blanes, on s'hi tracten les persones que provenen dels serveis de Medicina Interna i Traumatologia. Un d'aquests pacients va presentar símptomes de caràcter lleu comptabiles amb la covid dilluns. Davant d'aquesta situació, la Corporació de Salut del Maresme i La Selva va decidir cribrar les persones de la planta, de les quals dues han donat positiu, per ara, a la prova diagnòstica. La intenció del centre és repetir la prova entre els pacients que han donat negatiu per tal de fer-ne un seguiment. També es fa un cribratge entre els professionals que treballen a la tercera planta de l'hospital.
Per aquest motiu, la Corporació de Salut ha decidit aïllar la tercera planta de l'Hospital de Blanes i no permet, per tant, l'entrada d'acompanyants, tret de casos excepcionals sobre els quals decidirà el personal sanitari del centre. A la resta de plantes de l'hospital es manté, de moment, el règim de visites d'una hora entre les 13h i les 14h. En aquest cas, es recomana que els visitants tinguin la pauta completada de vacunació per evitar el risc de contagi.